فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

زگیل

زگیل چیست؟
 
 
زگیل معمولا یک تومور کوچک و زبر که انواع آن بر روی دست و پاها اما ممکن است بر روی تمام نقاط بدن رشد کند که می تواند به یک تاول سفت و سخت شباهت داشته باشد زگیل ها عمومی هستند و به سبب ویروس به ویژه خانواده ی ویروس ورم انسانی HPV ایجاد شوند و وقتی با پوست شخص آلوده تماس ایجاد شود واگیردار هستند.
 

https://iran-clinic.com/wp-content/uploads/2018/08/genital-warts-2.jpg
 
بیش از 100 گونه ویروس HPV وجود دارد آنها می توانند بر روی پوست در داخل دهان شما بر روی آلت تناسلی و نواحی مقعد رشد کنند نوع معمول HPV گرایش برای رشد بر روی پوست را دارد مانند دست و انگشتان در حالی که انواع دیگر HPV تمایل برای زدن زگیل بر روی آلت تناسلی را دارند.
 
انواع مختلفی از زگیل ها تا به حال شناسایی شده که از نظر شکل و محل مورده اثر به انواع زیر طبقه بندی شده اند:زگیل معمولی: یک زگیل برآمده با سطحی زبر و خشن که معمولا بر روی دست ها و زانوها پدید می آید.زگیل مسطح:یک زگیل کوچک با سطحی پهن و صاف به رنگ قهوه ای مایل به زرد که می تواند به تعداد زیادی و معمولا بر روی صورت،گردن،دست ها،مچ ها و زانوها ایجاد شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی