فروشگاه اینترنتی

۵۱ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ژل حجم دهنده پاورمکس

 

لذت بردن از رابطه ی زناشویی یکی از مسائل پر اهمیت در زندگی مشترک است . اغلب افراد بر این باور اشتباهند که طول و حجم آلت مادرزادی بوده و هیچ گونه تغییری در آن نمیتوان داد؛ اما امروز با پیشرفت علوم پزشکی مواردی بسیار دشوارتر و حساس تر از این مورد رفع شده است پس این مورد نیز توسط روش های صد در صد علمی و تضمینی قابل تغییر میباشد. استفاده از ژل پاور مکس یکی از این روش های تاثیر گذار می باشد.
 


ژل پاور مکس دارای خواص حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد . پاور مکس معتبرترین برند بهداشتی زناشویی در ایران بوده که تاکنون ژل های مقاربتی متفاوتی جهت مصارف گوناگون روانه بازار کرده که تمامی آن ها با توجه تأثیرات چشمگیر، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند، ژل حجم دهنده می باشد. این ژل حجم دهنده، نه تنها باعث حجیم تر شدن و افزایش سایز آلت مردان می شود، بلکه با داشتن خاصیت ضد باکتریایی، بهداشت جنسی را افزایش می دهد.

 

طرز استفاده از ژل حجم دهنده پاور مکس

 این ژل را ۲ بار در روز و به مدت ۱۶ هفته بر روی آلت مالیده و هر بار به مدت ۳ تا ۵ دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از ۵ دقیقه آلت را به طور کامل شستشو دهید.


توجه داشته باشید این ژل مخصوص آقایان بوده و لذا واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به آن آغشته گردد. متذکر می شود از مصرف ژل حجم دهنده در حین نزدیکی خودداری نمایید.


 

  • دارای مجوز IRC از وزارت بهداشت به شماره 1228148170
  • دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو
  • دارای گواهینامه CE از اتحادیه اروپا
  • دارای گواهینامه بین المللی UKAS
  • دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001
  • دارای نشان حلال
  • ساخت ایران (تحت لیسانس)

 


جهت خرید و یا مشاوره عدد 70011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

 

 

خرید

 

 

  • آوا بهاری
  • ۰
  • ۰

آندوکاردیت

آندوکاردیت چیست؟
 
 
آندوکاردیت عبارت است از یک عفونت غیر مسری که عضله قلب،دریچه قلب و آندوکاردیوم پوشش داخلی حفرات یا دریچه های قلب را درگیر می سازد علایم شایع:کاهش وزن-دردهای مبهم-خستگی و ضعف-تورم پاها و شکم-لرز شدید و تب بال-تند یا نامنظم شدن ضربان قلب-تب،لرز و تعریق زیاد،خصوصا در شب-وجود صدای غیر طبیعی در قلب علایم و تنگی نفس در هنگام فعالیت.
 

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR4zZTV1D5p1MXtXyEK_uHcCivEeOqp2kzLGKggWfpzQKodUwyB
 
علل بیماری:باکتری ها یا قارچ هایی که وارد خون می شوند و دریچه ها و پوشش داخلی قلب را در کسانی که قبلا آسیب قلبی داشته اند عفونی می کنند باکتری ها یا قارچ ها به دریچه ها عضله و پوشش داخلی قلب آسیب وارد می آورند یا آسیبی که از قبل وجود داشته است را تشدید می کنند.
 
عوامل افزایش دهنده خطر:1-تب رماتیسمی 2-بیماری مادرزادی قلب 3-پس از وارد آمدن آسیب به دریچه های قلب خطر آندوکاردیت در اثر عوامل زیر بیشتر می شود:حاملگی،تزریق مواد آلوده به داخل جریان خون،مثلا همراه با تزریق وریدی مواد مخدر،سوء در مصرف الکل،استفاده از داروهای سرکوب کننده ایمنی،وجود دریچه مصنوعی در قلب.
 
 
  • آوا بهاری
  • ۰
  • ۰

پکیج دستگاه اکستندر و روغن خراطین

 

 

 

توضیحات:

دستگاه کشنده عـضو تناسلی (اکستندر) وسیله ای است که براساس کشش عمل می نماید . این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دومیله یک حلقه پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آلت (کلاهک آلت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد.

در پزشکی مدرن از این روش برای ایجاد بافت جدید در پیوند پوست ، افـزایش طول استخوان وایجاد پوست نو (دارای مو) برای پوشانـدن نواحی طاس و بی مو اسـتفــاده میشود.


اکستندر،دستگاه اکستندر،بزرگ کردن الت،بزرگ کردن الت تناسلی،درمان زودانزالی،

در کل ،دستگاه اکستندر ویژگیهای زیر را به دنبال خواهد داشت :

*: افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر

*: افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون زحمت و هرگونه مشکل و بدون درد

* افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی (Bigger Harder Eriction
) که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود

*: اورگاسم (Orgasm
) شدید تر ، فشرده تر و قوی تر (اورگاسم به معنی حالت رسیدن به اوج لذت جنسی که نهایتاً به انزال منجر میشود)

*: خون رسانی بهتر به آلت تناسلی بصورت مداوم و ترمیم عروق آلت تناسلی

*: افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق جنسی (Genitals
) و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آلت تاثیر میگذارند



*: ترّقی در کیفیت ، استقامت و میل داشتن روابط جنسی

*: رشد بدون محدودیت آلت تناسلی (تا آخرین سایز دستگاه که 20 سانت است)

*: رشد بدون خطر ، بدون درد و رنچ (فقط با کمی صبر و مداومت)

*: بالا بردن بنیه و توان جنسی (Seual Stamina
) و مقدار منی (SeDrive).

*: درمان اضطراب و تشویش پیش از نزدیکی (Stress
& Anxiety)

[]

 

 

 

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند. در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات این روغن سرشار از امگا 3، امگا 6، امگا 9 و پروتئین‌های فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با خواص این روغن و طریقه مصرف آن بیشتر آشنا شوید. روغن خراطین اصل تاثیر مستقیمی در حجیم و بزرگ تر کردن اندام های مختلفی دارد. بزرگ ترکردن آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.

روغن خراطین اصل عرضه شده در این فروشگاه از بالاترین خلوص ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری صدرصدی دارد از مهمترین خواص روغن خراطین حجیم کردن اندامها و قسمتهای مختلف بدن است . حجیم کردن آلت و افزایش طول و کلفتی آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.

سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است ، شده است .

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .روغن خراطین اصل نسبتا غلیظ است و بوی مطبوعی دارد و جذب پوست می شود.

 

                               جهت خرید و یا مشاوره عدد 72011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید 

 

                                                                                                            

خرید

 

                                                        

 

 

 

 

 

 

 

  • آوا بهاری
  • ۰
  • ۰

آفت دهان

آفت دهان چیست؟
 
 
آفت دهان عبارت است از زخم های دردناکی که درمخاط دهان به وجودمی آیندآفت دهان سرطانی نیست آفت دهان ممکن است با عفونت هرپسی ناشی از ویروس تب خال اشتباه گرفته شود این نوع زخم می تواند در هر دو جنس رخ دهد اما در زنان شایع تر است.
 

https://implantha.com/wp-content/uploads/2019/03/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%B2-470x340.jpg
 
زخم در دهان با این خصوصیات:کوچک،بسیار دردناک و کم عمق هستند و توسط یک غشای خاکستری پوشیده شده اند حاشیه آنها توسط یک هاله قرمز پررنگ احاطه شده است این زخم ها می توانند روی لب ها،لثه ها،داخل گونه ها،زبان،کام و گلو ظاهر شوند.
 
به هنگام حمله آفت معمولا 3-2 زخم به وجود می آیند اما ظهور یک باره 10 تا 15 زخم با هم دیگر خیی بعید نیست زخم ها ممکن است در 2 تا 3 روز اول بسیار دردناک باشند به نحوی که فرد موقع خوردن یا صحبت کردن دچار ناراحتی می شوند گاهی قبل از بروز زخم برای 24 ساعت احساس مورمور یا سوزش وجود دارد.
  • آوا بهاری
  • ۰
  • ۰
 پکیج دستگاه اکستندر و دستگاه وکیوم آقایان
 
 
 
 
پکیج  دستگاه اکستندر و دستگاه وکیوم جهت صرفه جویی در هزینه شما عزیزان در نظر گرفته شده ، شما می توانید بر حسب نیاز یکی از پکیجهای سایت را سفارش داده و  از تخفیفات سایت بهره مند شوید ، در قسمت پایین میتوانید توضیحات دستگاه اکستندر و دستگاه وکیوم را مطالعه فرمایید .

دستگاه اکستندر :

دستگاه کشنده عـضو تناسلی (اکستندر) وسیله ای است که براساس کشش عمل می نماید . این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دومیله یک حلقه پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آلت (کلاهک آلت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد.
در کل ،دستگاه اکستندر ویژگیهای زیر را به دنبال خواهد داشت :

*: افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر

*: افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون زحمت و هرگونه مشکل و بدون درد

* افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی (Bigger Harder Eriction
) که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود

*: اورگاسم (Orgasm
) شدید تر ، فشرده تر و قوی تر (اورگاسم به معنی حالت رسیدن به اوج لذت جنسی که نهایتاً به انزال منجر میشود)


*: خون رسانی بهتر به آلت تناسلی بصورت مداوم و ترمیم عروق آلت تناسلی


تاثیر مگنت بر روی مایعات بدن و خون : مطالعات نشان داده اند که تاثیرات تماس مغناطیسی با بدن بلافاصله باعث فعال شدن مقدار آهن موجود در خون می شود و در نتیجه جریان ضعیفی ایجاد می کند . این افزایش از نظر تعداد کانون های بلور سازی که به وجود می آورند ، نسبت مستقیمی با قدرت میدان آهن ربایی دارند. روند یونیزاسیون ( یعنی جدا شدن اتم ها و ملکولها به ذرات باردار الکتریکی ) نیز سریعتر انجام می شود. این امر خطر انعقاد خون در رگها را کاهش می دهد و باعث جریان فی البداهه آسانتر خون در سرخ رگها و سیاه رگها می شود .جریان مغناطیسی ایجاد شده در خون منجر به افزایش گلبولهای فاسد غیر فعال خون شده و آنها را تقویت می کند. حرکت هموگلوبین در رگهای خونی سریع می شود و رسوبات کلسیم و کلسترول خون به حداقل می رسد. خاصیت مغناطیسی ، تاثیر مشابهی بر همه مایعات دیگر بدن دارد. مگنتها به ترشح هورمون ها کمک می کند. گلبولهای سفید و سلول جدید می سازد و بافتها را دوباره جوان کرده و بر کدهای ژنتیکی نیز تاثیر می گذارد.

 

[]

دستگاه وکیوم :

دستگاه وکیوم محصول شرکت روناس طب با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شماره : 42609/ 7 / ک این وسیله مناسب برای مردانـــی است که قادر به ایجاد یا حفظ نعــوظ خود در حیــن نزدیکـــی نیستنـــــــد. این مشکل غالبـا" به واسطه ضعـف در بافت آ.ل.ت، به عـلت مشکلات روانزادی یا بیماریها و یا عــدم ورود حجم خون کافــی به درون بافت آ.ل.ت می باشد. لذا این وسیله با استفـاده از مکانیـــزم مکش یا پمپاژ؛ باعث ورود حجم خون کافی درون بافتـهای اسفنجــــی شده و حجم بافتها را افزایش میدهد وباعث گشادشــدن سینوزوییـــدها و وریـــدها می شود که در نتیجه حجم خون در گــردش، در آ.ل.ت بالاتـــر مـی رود و نعـوظ کامل را نتیجه می دهد، که به نوعـی تقــویت و توانبخشی را نیـــز به واسطه پر و خالـــی شدن بافت آ.ل.ت از خــون(انقباض و انبساط) به وجــود می آورد. از آنجا که عملـکرد وکیوم روناس مطابق با مکانیــزم طبیعی آ.ل.ت تنا-سلی می باشد، فاقـد هرگـــونه عارضه یا مشکلاتـــی است که به دلیل مصرف داروها پیش می آید.
 

وکیوم ، دستگاه وکیوم ، خرید دستگاه وکیوم ، وکیوم مردانه ، دستگاه بزرگ کننده آلت ،

 

نحوه استفاده از دستگاه در افراد با نعوظ (Erection) کوتاه مدت و ناقص این وسیله به دو صورت : 1: قبــل از نزدیکی ( به عنوان روشی جهت ایجاد نعوظ)؛ 2: تمرین ( در طول درمان) کاربرد دارد. وکیوم روناس به سادگی جایگزین حالت طبیعی نعوظ شده و یکی از بهترین راههای درمان ناتوانی ج.ن.سی در مقایسه با داروها، هورمونها و یا جراحی می باشد. این دستگاه بطور کاملا موثر و موفقیت آمیزی برای ایجاد حالت نعوظ در بیماران دیابتی، بیماریهای عروقی، صدمات نخاعی، اسکلروز متعدد، جراحی پروستات و ناتوانی های ج.ن.سی ناشی از مشکلات روحی روانی، به دنبال درمان دیالیز، اشعه درمانی، جراحی و آسیب های وارده به لگن مورد استفاده قرار می گیرد. با خرید این محصول یکعدد کرم شارک پاور جهت افزایش طول و قطر آ.ل.ت تنا-سلی به صورت مکملی با این دستگاه اشانتیون از ما دریافت نمایید.
 
 
[]
 

 

پکیج دستگاه اکستندر و دستگاه وکیوم جهت صرفه جویی در هزینه شما عزیزان در نظر گرفته شده ، شما می توانید بر حسب نیاز یکی از پکیجهای سایت را سفارش داده و  از تخفیفات سایت بهره مند شوید
 
 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 73011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید
 
 
 
خرید
 
 
  • آوا بهاری
  • ۰
  • ۰
بیماری آمیبیاز چیست؟
 
 
آمیبیاز اسهال خونی آمیبی عبارت است از یک عفونت انگلی روده بزرگ و گاهی کبد اسهال آمیبی در تمام دنیا وجود دارد اما در کشورهای در حال توسعه شایع تر است بسیاری از افراد خصوصا کسانی که در آب و هوای معتدل زندگی می کنند این انگل را دارند بدون این که علامتی داشته باشند.
 

https://vista.ir/mag/i/c/health/medicine/desease_list/aad0513005132480c318e99d7ed4992a.jpg
 
علایم وقتی ظاهر می شوند که انگل بافت روده بزرگ را مورد تهاجم قرار دهد علایم ممکن است خیلی مبهم باشند علایم شایع:1-تب 2-خستگی 3-لرز شدید 4-کاهش وزن 5-گاز و نفخ شکم 6-دل پیچه و حساسیت شکم به لمس 7-گاهی مخاط و خون در اجابت مزاج 8-دردهای عضلانی اگر کبد گرفتار شده باشد 9-درد در ناحیه کبد و سمت راست شکم 10-گاهی زرد شدن چشم ها و پوست11-گاهی هیچ علامتی وجود ندارد 12-اسهال متناوب همراه با اجابت مزاج بد بو در مراحل اولیه غالبا قبل از اسهال یبوست وجود دارد.
 
یک انگل میکروسکپی به نام آنتاموبا هیستولیتیکا که توسط پشه،سوسک حمام،و تماس مستقیم با دستمال یا غذای آلوده به مدفوع انتقال می یابد شایع ترین منابع عفونت عبارتند از:آلودگی در افرادی که با غذا سروکار دارند معیوب بودن لوله کشی هتل یا کارخانه سبزیجات یا میوه های خامی که با کود انسانی پرورش یافته اند یا در آب آلوده شسته شده اند.
  • آوا بهاری
  • ۰
  • ۰

 

دستگاه وکیوم ویبره آقایان

 

 

***این دستگاه مطمئن ترین روش برای اقایان می باشد***

فروش ویژه

به دلیل استقبال مشتریان تخفیف ویژه تمدید شد

قطعا برای هیچ مردی سخت تر از این نیست که زمان رابطه جنسی اش مشکل شل شدگی آلت تناسلی اش (مشکل نعوظ) را داشته باشد.مشکلی که هم بروی اعتماد به نفس و لذت خود شخص تاثیرگذار بوده و هم به عنوان موضوعی سرد کننده بروی شریک جنسی!
اما دستگاه وکیوم مردانه یک محصول فوق العاده است که می توان برای درمان و حل مشکل نعوظ (سفت شدن آلت) دانست که بدون هیچ گونه عوارض جانبی کمک تان می کند تا هم برای قبل از شروع رابطه جنسی تان و هم در طول درمان از آن استفاده نمایید و در سریع ترین زمان و به راحت ترین شکل به نتیجه دلخواه تان برسید.و اگر در سلامت جسمی کاملی قرار دارید می توانید از آن برای افزایش سایز و ضخامت آلت تان استفاده نمایید تا هم خود و هم شریک تان از رابطه جنسی که دارید لذت ببرید!

از دیگر ویژگی های دستگاه وکیوم مردانه اورجینال:

بالا بردن اعتماد به نفس در آقایان به خاطر حل مشکل جنسی
بزرگ کننده و کلفت کننده آلت
سفت و محکم کردن سریع آلت تناسلی
بدون هیچ گونه عوارض جانبی
بدون محدودیت سنی

این وسیله مناسب برای مردانـــی است که قادر به ایجاد یا حفظ نعــوظ خود در حیــن نزدیکـــی نیستنـــــــد.
این مشکل غالبـا” به واسطه ضعـف در بافت آلت، به عـلت مشکلات روانزادی یا بیماریها و یا عــدم ورود حجم خون کافــی به درون بافت آلت می باشد. لذا این وسیله با استفـاده از مکانیـــزم مکش یا پمپاژ؛ باعث ورود حجم خون کافی درون بافتـهای اسفنجــــی شده و حجم بافتها را افزایش میدهد وباعث گشادشــدن سینوزوییـــدها و وریـــدها می شود که در نتیجه حجم خون در گــردش، در آلت بالاتـــر مـی رود و نعـوظ کامل را نتیجه می دهد، که به نوعـی تقــویت و توانبخشی را نیـــز به واسطه پر و خالـــی شدن بافت آلت از خــون(انقباض و انبساط) به وجــود می آورد. از آنجا که عملـکرد این دستــگاه مطابق با مکانیــزم طبیعی آلت تناسلی می باشد، فاقـد هرگـــونه عارضه یا مشکلاتـــی است که به دلیل مصرف داروها پیش می آید.

این وسیله به دو صورت زیر کاربرد دارد:

* قبــل از نزدیکی ( به عنوان روشی جهت ایجاد نعوظ ) .
* بصورت تمرین ( در طول درمان ) کاربرد دارد .
* استفاده از ویبراتور جهت تحریک و تاثیر گزاری بیشتر




دستگاه وکیوم” وسیله ای است پزشکی با طراحی منحصر به فرد که باعث ایجاد نعوظ بصورت طبیعی می گردد .
درمان انواع ناتوانی های جنسی با دستگاه وکیوم یکی از سه روش استاندارد قابل قبول از طرف انجمن اورولوژی امریکا است که موثر و بی خطر می باشد .
این وسیله دارای مجوز و تاییدیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد و انجمن اورولوژی ایران نیز کاربرد موثر این وسیله درمانی را تایید نموده است .
از موارد ناتوانی جنسی ذکر شده میتوان کاهش جریان خون به آلت تناسلی و یا فقدان قدرت نگهداری خون در آلت را نام برد . این دستگاه با تقلید از مکانیسم طبیعی نعوظ طراحی شده و قادر به ایجاد توانایی در بروز و نگهداری حالت نعوظ برای انجام امور جنسی بوده و فرد نیازی به استفاده از دارو ندارد.

 

[]

 

مزایای دستگاه وکیوم :

نعوظ مؤثر که منجر به رابطه زناشویی موفق می گردد در بیش از %98 موارد گزارش شده که در صورت توجه به توصیه های پزشکان مجرب می تواند تا %100 مؤثر واقع گردد این دستگاه مورد تایید انجمن اورولوژی ایران، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، بنیاد جانبازان و مراکز دانشگاهی است و سازمان پژوهش ها و تحقیقات صنعتی اخیرا آنرا با درجه ابتکار مورد تایید قرار داده است

روش استفاده :

این وسیله به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرد :

1-قبل از نزدیکی (به عنوان روشی جهت ایجاد نعوذ)

2- تمرین (در طول درمان)

برای اولین بار و اولین فروشگاه وکیوم ویبره ، دارای مجوز از وزارت بهداشت این وسیله مناسب برای مردانـــی است که قادر به ایجاد یا حفظ نعــوظ خود در حیــن نزدیکـــی نیستنـــــــد. این مشکل غالبـا” به واسطه ضعـف در بافت آلت بوجود می آید

وکیوم حجم دهنده همراه با دستگاه ویبره

این محصول دارای مجوز وزارت بهداشت ایران میباشد و فروش آن در داروخانه ها و تمامی مراکز درمانی بلامانع است.

دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به شماره 42609/۷/ک

100% تضمینی و دارای چندین تاییدیه داخلی و خارجی


به همراه هدیه کاندوم KODEX

جهت خرید و یا مشاوره عدد 74011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

 

 

خرید
  • آوا بهاری
  • ۰
  • ۰

آبسه آنورکتال

آبسه آنورکتال چیست؟
 
 
آبسه آنورکتال عبارت است از بروز آبسه تجمع چرک ناشی از عفونت در ناحیه اطراف مقعد و راست روده این بیماری در مردان و در کسانی که مبتلا به بعضی بیماری های گوارشی هستند بیشتر دیده می شود این آبسه ممکن است در ناحیه سوراخ مقعدی یا به طور عمقی تر در جدار راست روده تشکیل شود.
 

https://jarahlaser.com/wp-content/uploads/2019/02/abse-345x230.jpg
 
علایم شایع:1-تورم درآبسه های سطحی 2-دردبه هنگام لمس راست روده3-درد ضرباندار4-تب ودیگر علایم جدی تردرمورد آبسه های عمقی تر 5-درد به هنگام اجابت مزاج.علل بیماری:باکتری های شایع مثل استافیلوکوک و اشرشیاکولی شایع ترین علل هستند گاهی عفونت های قارچی باعث بروز این آبسه می شوند.
 
عوامل افزایش دهنده خطر:1-افراد مبتلا به بیماری گوارشی 2-تزریق برای درمان بواسیر داخلی 3-آسیب ناشی از نوک وسیله تنقیه 4-زخم ناسب از دفع پوسته تخم مرغ یا استخوان ماهی 5-جسم خارجی 6-بواسیر بیرون زده.پیشگیری:1-جلوی بروز یبوست را بگیرید 2-از تنقیه خودداری کنید.
  • آوا بهاری
  • ۰
  • ۰

دستگاه وکیوم سینه و ژل گلدن نایت

 

 

 

 

وکیوم سینه دستگاهی ۱۰۰%تضمینی جهت افزایش سایز سینه در خانمهاست. استفاده از تکنیک وکیوم کردن بیش از چند هزار سال است که در طب چینی و طب سنتی ایران وجود داشته است. امروزه با پیشرفت های علم پزشکی دانشمندان اروپایی و آمریکایی توانستند مدل امروزی دستگاه وکیوم را تولید نمایند. این دستگاه بیش از ۲۰سال است در اروپا و آمریکا استفاده شده و آمارها نشان میدهد بیش از ۹۸%از استفاده کنندگان از عملکرد وکیوم سینه رضایت کامل داشته اند

این دستگاه بصورت علمی و ۱۰۰% تضمینی سینه ها را ایستاده و خوش فرم می کند. نسبت به سایر راههای بزرگ کردن سینه مانند استفاده از کرم سینه و قرصها و جراحی سینه ، نتایج بهتر ، کم هزینه تر و قابل قبول تری دارد. جراحی سینه عوارض بسیار زیادی دارد و به عنوان آخرین راه بزرگ کردن سینه تجویز می شود. قرصها و کرمهای سینه هم بعضا دارای نتایج موقت است و باید به عنوان مکمل استفاده شود. بنابراین راحت ترین راه برای رشد سینه ها بطور طبیعی ، همین دستگاه وکیوم سینه است.

 

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم سینه چیست ؟

بزرگ کننده سینه های کوچک و رشد نیافته

-  سفت کننده نوک پستان چروک و جمع شده

-  رفع افتادگی سینه بر اثر شیردهی و یا افزایش سن و سال

افزایش سایز سینه تا 3 سایز

-  سفت کننده سینه و خوش فرم کننده سینه

-  پیشگیری از سرطان سینه

  و ... 

این دستگاه مطمئن ترین روش برای بزرگ کردن سینه می باشد .اکثر کرم های بزرگ کننده فعلی فقط حاوی ماده دگزا می باشند که باعث ایجاد تورم و پف در ناحیه سینه می شوند و اثر آنها پس از اتمام دوره ی مصرف تنها پس از چند روز از بین میرود. علاوه بر این به دلیل وجود بعضی مواد شیمیایی در این کرم ها , این کرم ها به طور یقین دارای عوارض جانبی خواهند بود. اما وکیوم سینه با تحریک طبیعی بافت های سینه باعث می شود تا سینه شما یک رشد طبیعی و بدون بازگشت داشته باشد. همچنین وکیوم سینه حجم خون رسانی را به بافت های سینه افزایش می دهد . همین امر باعث می شود تا مواد غذایی بیشتری به این بافت ها برسد و رشد مولکولی بافت های سینه سریع تر شده و در نهایت اندامی متناسب و زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

 
 
این ژل با ترکیبات کاملا گیاهی بافت های پوستی را سفت می کند و به منظور بزرگ کردن و سفت کردن سینه و باسن مورد استفاده قرار می گیرد . تاثیرات این ژل به صورت ماندگار است و پس از طی کردن دوره درمان به حالت اولیه باز نخواهد گشت



ویژگی های خاص این محصول عبارتند از :

جمع کردن و سفت کنندگی فیزیکی پوست: این محصول با فرمولاسیون منحصر به فرد خود با ایجاد یک لایه ی ظریف و مستحکم ، پوست را به سمت بالا میکشد همانند غلاف یا جوراب محکمی که پوست را در برگرفته و آن را جمع
می نماید .
این اثر به سرعت ایجاد می شود و اثرات سفت کنندگی آن را مشهود می سازد.
این تاثیر به دلیل شبکه ای شدن "پی وی ای" و "پی وی پی" بر روی پوست پس از مالیده شدن ژل می باشد شبکه ای شدن به مفهوم اتفاقی فیزیکی است که در فرمولاسیون ژل سفت کننده "گلدن نایت" بوجود آمده درحین انجام این فرایند بر روی پوست زنجیرهای پلیمری مواد تشکیل دهنده ژل هم،فرورفته وباعث می شود سطح آن کاهش پیداکند.کاهش سطح مذکور باعث جمع شدن پوست می شود.

 
 
جهت خرید و یا مشاوره عدد 279011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید
 
 
خرید
 

 

  • آوا بهاری
  • ۰
  • ۰

زگیل

زگیل چیست؟
 
 
زگیل معمولا یک تومور کوچک و زبر که انواع آن بر روی دست و پاها اما ممکن است بر روی تمام نقاط بدن رشد کند که می تواند به یک تاول سفت و سخت شباهت داشته باشد زگیل ها عمومی هستند و به سبب ویروس به ویژه خانواده ی ویروس ورم انسانی HPV ایجاد شوند و وقتی با پوست شخص آلوده تماس ایجاد شود واگیردار هستند.
 

https://iran-clinic.com/wp-content/uploads/2018/08/genital-warts-2.jpg
 
بیش از 100 گونه ویروس HPV وجود دارد آنها می توانند بر روی پوست در داخل دهان شما بر روی آلت تناسلی و نواحی مقعد رشد کنند نوع معمول HPV گرایش برای رشد بر روی پوست را دارد مانند دست و انگشتان در حالی که انواع دیگر HPV تمایل برای زدن زگیل بر روی آلت تناسلی را دارند.
 
انواع مختلفی از زگیل ها تا به حال شناسایی شده که از نظر شکل و محل مورده اثر به انواع زیر طبقه بندی شده اند:زگیل معمولی: یک زگیل برآمده با سطحی زبر و خشن که معمولا بر روی دست ها و زانوها پدید می آید.زگیل مسطح:یک زگیل کوچک با سطحی پهن و صاف به رنگ قهوه ای مایل به زرد که می تواند به تعداد زیادی و معمولا بر روی صورت،گردن،دست ها،مچ ها و زانوها ایجاد شود.
  • آوا بهاری