فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

 

 
پکیج دستگاه وکیوم و روغن زالو
 
 
روغن زالو با مکانیسم رگ سازی، باعث افزایش گردش خون می شود و عضو مورد نظر بیشتر تغذیه و خون رسانی میگردد. به همین علت افزایش سایز دائمی را بعد از مدتی استفاده کردن به همراه دارد. همچنین در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردید که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار بوده، شده است.
 

تاثیرات روغن زالو

روغن زالو از داروهای مجرب طب سنتی در درمان ناتوانی جنسی مردان است. نحوه ساخت و خواص این روغن در کتابهای متعدد طب سنتی ایران از جمله کتاب قرابادین ابوعلی سینا، مفرح القلوب حکیم ارزانی، درع الصحه تهرانی، گنجینه الاسرار شیرازی و .. آمده است. درمان با این روغن بیمار را از هر نوع درمان دیگری بی نیاز کرده و هیچ عوارضی به دنبال نخواهد داشت.

 

[]

 

خواص روغن زالو در درمان و تقویت قوای جنسی

بزرگ کردن آلت آقایان، ایجاد نعوظ قوی تر افزایش طول و قطر آلت، حجم دهنده باسن و سینه همچنین مورد استفاده ورزشکاران جهت حجم گرفتن اندام هایشان، افزایش قدرت و کنترل جنسی، بازسازی و اصلاح بیش از 6000 مویرگ آلت مردانه به همراه افزایش گردش خون در نقطه مورد نظر از خواص روغن می باشد.

دستگاه وکیوم” وسیله ای است پزشکی با طراحی منحصر به فرد که باعث ایجاد نعوظ بصورت طبیعی می گردد .
درمان انواع ناتوانی های جنسی با دستگاه وکیوم یکی از سه روش استاندارد قابل قبول از طرف انجمن اورولوژی امریکا است که موثر و بی خطر می باشد .
این وسیله دارای مجوز و تاییدیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد و انجمن اورولوژی ایران نیز کاربرد موثر این وسیله درمانی را تایید نموده است .
از موارد ناتوانی جنسی ذکر شده میتوان کاهش جریان خون به آلت تناسلی و یا فقدان قدرت نگهداری خون در آلت را نام برد . این دستگاه با تقلید از مکانیسم طبیعی نعوظ طراحی شده و قادر به ایجاد توانایی در بروز و نگهداری حالت نعوظ برای انجام امور جنسی بوده و فرد نیازی به استفاده از دارو ندارد.

 

[]

 

مزایای دستگاه وکیوم :

نعوظ مؤثر که منجر به رابطه زناشویی موفق می گردد در بیش از %98 موارد گزارش شده که در صورت توجه به توصیه های پزشکان مجرب می تواند تا %100 مؤثر واقع گردد این دستگاه مورد تایید انجمن اورولوژی ایران، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، بنیاد جانبازان و مراکز دانشگاهی است و سازمان پژوهش ها و تحقیقات صنعتی اخیرا آنرا با درجه ابتکار مورد تایید قرار داده است

روش استفاده :

این وسیله به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرد :

1-قبل از نزدیکی (به عنوان روشی جهت ایجاد نعوذ)
2- تمرین (در طول درمان)

 

 

 

 

جهت خرید و یا مشاوره عدد 145011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

 

 

خرید

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی